CONTENUR PREZENTUJE NOWA IDENTYFIKACJE WIZUALNA
CONTENUR czolowe przedsiebiorstwo miedzynarodowe w kompleksowych rozwiazaniach w zakresie pojemników dla miast prezentuje nowa identyfikacje wizualna firmy. Nowe logo ewoluowalo od pozycji o typowo przemyslowym charakterze do bardziej miejskiej, uniwersalnej tozsamosci. Nowy wizerunek stanowi odzwierciedlenie glównych wartosci, jakimi kieruje sie firma: innowacyjnosci, jakosci, niezawodnosci, gwarancji, elastycznosci i bliskich relacji z uzytkownikami. Elementy stawiajace na integracje CONTENUR opracowal projekt logotypu odzwierciedlajacy pozycjonowanie przedsiebiorstwa: nasza marka dostosowuje sie do miejskiego krajobrazu, oferujac kompleksowe rozwiazania przy jednoczesnym zobowiazaniu do wnoszenia dodatkowej wartosci i dbalosci o definiujace ja atrybuty takie jak jakosc, niezawodnosc, solidnosc i trwalosc. Logo zawiera nazwe firmy jako podstawowy element, co umozliwia wykorzystanie ponad 30-letniego doswiadczenia na rynku. Litera U jest graficznym odwzorowaniem pojemnika, a 4 kola symbolizuja poszczególne rodzaje selektywnie zbieranych odpadów. CONTENUR udoskonalil takze strategie komunikacji, wlaczajac innowacyjnosc jako punkt wyjscia dla wszystkich wprowadzanych na rynek narzedzi marketingowych. Doskonaly przyklad tej zmiany stanowi nowa strona internetowa firmy